Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
nieodmawiamsobie *Nie odmawiam sobie przyjemności - pomimo oponki - blog4u.pl

Nie odmawiam sobie przyjemności - pomimo oponki

:: nieodmawiamsobie ::

Oponka - raport taktyczny z jej zwalczania.

Nadszedł wreszcie ten moment, w którym wypada powiedzieć jak mi idzie z redukowaniem oponki. Tak, tak... ona topnieje! Potrzeba było spojrzenia na siebie w ciuchach skąpych nazbyt wiele razy, bym spróbowała... Ach, ta ludzka natura-nieskora do nowych nawyków ;)

Ok, no to konkrety. Pisałam wcześniej , że mniej ważyć nie muszę i tak jest - waga ani

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)
Potrzydziestka 14:48:26 27/09/2015 [komentarzy 0] Komentuj


Indeks glikemiczny czyli... nie karmimy oponki wokół brzucha!

Dzisiaj kilka słów o kolejnym z ważnych odkryć dietetycznych - indeksie glikemicznym. Indeks ten określa, z grubsza rzecz ujmując, wpływ danej potrawy na poziom glukozy we krwi.

Ważnym dla tego, aby nie odkładała nam się tkanka tłuszczowa jest abyśmy komponowali jedzenie z produktów o niskim indeksie glikemicznym. Dlaczego? Znalazłam najpierw

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)
Potrzydziestka 21:22:05 20/09/2015 [komentarzy 1] Komentuj


Dzień bez odkładania tkanki tłuszczowej - przykładowe posiłki

Tkanka tłuszczowa nie będzie nam się odkładać jeżeli nie zmusimy do tego naszego organizmu. Zmuszamy do tego organizm zarówno w sytuacji, gdy się głodzimy (uczymy organizm, że nie dostarczymy mu tyle kalorii ile potrzebuje a ten - spowolni naszą przemianę materii a jak najwięcej dostarczonego pożywienia będzie starał się magazynować w postaci...

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)
Potrzydziestka 17:05:16 13/09/2015 [komentarzy 0] Komentuj


Set początkujący - ćwiczenia na siłę mięśni brzucha

Było o motywacji, było co nieco o zasadach związanych z odżywianiem i snem, było trochę o zasadach bezpiecznych ćwiczeń - dzisiaj zestaw moich ćwiczeń.

Planując ćwiczenia pamiętajmy o tym, że "Co nagle to po diable" oraz, że "Kropla drąży skałę nie siłą, lecz często padając". Innymi słowy - należy stopniować obciążenie mięśni i ćwiczyć regularnie.

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)
Potrzydziestka 23:10:47 7/09/2015 [komentarzy 0] Komentuj


Moja motywacja - bez niej talia się nie uda!

Z brzuchem można zacząć walczyć tylko jeśli się z nim czujemy niekomfortowo i dodatkowo dostaniemy jakiegoś przysłowiowego kopniaka. Po trzydziestce u mnie było kilka sygnałów...ale na kopniaka trzeba było długo czekać ;).

Zaczęło się od tego, że nagle coraz więcej spodni coraz bardziej uciskało aż w końcu - coraz więcej "skurczyło się w praniu" i

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)
Potrzydziestka 13:11:06 2/09/2015 [komentarzy 0] Komentuj